Jsme dlouhodobým partnerem společnosti Alzheimer Home, součásti zdravotnické skupiny Penta Hospitals, specializující se na zdravotní a sociální služby pro osoby s Alzheimerovou chorobou a dalšími formami demence.
Při navázání spolupráce bylo hlavním úkolem zvýšení povědomí o projektu Alzheimer Home. Postupem času se ale zařízení Alzheimer Home začala rozšiřovat a rozrůstat po celém území České republiky, a tak jsme se přesunuli k další klíčové výzvě: strategickému naplnění kapacit nových zařízení.
slova testování
strategie PPC
kampaně
V úvodní fázi projektu jsme se zaměřili na důkladné měření výkonu webu. Prováděli jsme úpravy a nastavení měření nejen pro hard události, jako je vyplnění formuláře s žádostí o umístění, ale i pro soft konverze, které nám pomáhají posoudit relevanci uživatelů. Současně jsme převzali správu PPC kampaní, které jsou i dosud jediným běžícím kanálem.
Během prvních měsíců jsme systematicky restrukturalizovali účet PPC kampaníi. To zahrnovalo revizi klíčových slov, vytváření nových textů a testování strategií, které by nám pomohly dosáhnout co nejvyššího výkonu.
Využití dat a analýz pro geografickou segmentaci kampaní se ukázalo jako klíčové pro dosažení úspěchu. Přesné geografické cílení umožnilo efektivnější alokaci rozpočtu a přilákání klientů v oblastech s dostupnými kapacitami. Detailní analýza výkonnostních metrik vedla k rychlým a účinným úpravám v reálném čase, což výrazně zlepšilo efektivitu kampaní a podpořilo strategické rozhodování v oblasti alokace marketingových zdrojů a optimalizace.
Výsledky a proces PPC kampaní pro Alzheimer Home nám poskytly cenné poznatky, které zdůrazňují význam důkladné analýzy dat a geografického cílení v online marketingu. Tato strategie může výrazně přispět k optimalizaci reklamních strategií, zvýšení efektivity rozpočtu a lepšímu porozumění cílové skupině.
Toto zjištění bylo o to cennější, vzhledem k tomu, že geografické cílení je v dnešní době v PPC kampaních spíše na ústupu. I to je jeden z hlavních důvodů, proč každému z našich klientů šijeme strategii na míru. Naše snaha je vždy najít optimální řešení, které co nejlépe odpovídá specifickým potřebám, a to i za cenu toho, že půjdeme proti aktuálním trendům.